Mitt liv som Bäst!

Tänkte börja med att skriva att jag inte tänkte på att man inte kan ha med ä i en bloggadress(japps så smart är jag) men orkade inte tänka om så so be it!

Anyways här är historian bakom mitt fina så väl genomtänkta bloggnamn:

När jag gick på mellanstadiet så nästan tvingade jag Camilla att säga att jag var bäst.
Kunde låta något såhär:

Jag: Camilla vem är bäst?
Hon: Jag.
Jag: Nej men Camilla vem är bäst?
Hon: du.

Får mig inte att låta som en väldigt ödmjuk å trevlig person, gör det?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha. Du är rolig du. Du var ju inte alls lika kaxig när du var liten som du är nu. ;D

2009-03-30 @ 10:20:09
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0